Opis
Sekretar ustanove – opis poslova
Sada je Zakonom propisan opis poslova sekretara: stara se o zakonitom radu ustanove, ukazuje direktoru i organu upravlјanja na nepravilnosti u radu ustanove, obavlјa upravne poslove u ustanovi, izrađuje opšte i pojedinačne pravne akte ustanove, obavlјa pravne i druge poslove za potrebe ustanove, izrađuje ugovore koje zaklјučuje ustanova, obavlјa pravne poslove u vezi sa statusnim promenama u ustanovi, u vezi sa upisom dece, učenika i odraslih i u vezi sa javnim nabavkama u saradnji sa finansijskom službom ustanove, pruža stručnu pomoć u vezi sa izborom organa upravlјanja u ustanovi, pruža stručnu podršku i koordinira rad komisije za izbor direktora ustanove, prati propise i o tome informiše zaposlene i druge pravne poslove po nalogu direktora. Značajna novina u Zakonu je obaveza ustanove da obezbedi sekretaru pristup jedinstvenoj informacionoj bazi pravnih propisa.
Sekretar ustanove – radna grupa
U nameri da se radno mesto sekretara ustanove unapredi, da se sekretar ustanove izjednači sa nastavnikom, vaspitačem i stručnim saradnikom u delu koji se odnosi na napredovanje i obavezno stručno usavršavanje i u svemu drugom, obrazovana je radna grupa Ministarstva prosvete, nauke i tehnološkog razvoja, Rešenjem ministra prosvete, nauke i tehnološkog razvoja Broj: 119-01-00747/2019- 12 od 24.12.2019. godine, sa zadatkom da sačini predlog normativnih akata za radno mesto sekretara ustanove douniverzitetskog obrazovanja i bliže uređenje rada zajedničke stručne službe (u dalјem tekstu: Radna grupa). sekretar ustanove
Radnu grupu čine sekretari jedne osnovne, srednje stručne škole, gimnazije, jedne muzičke škole kao i predstavnici Ministarstva prosvete, nauke i tehnološkog razvoja koji imaju uvid u rad ustanova. sekretar ustanove
Naša izdanja možete pogledati u našoj online knjižari.
Više informacija o ovom izdanju možete pronaći na sajtu izdavača ovde